مسائل اساسى در رابطه جنسى


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تاریخ : یک شنبه 24 مرداد 1395
بازدید : 399
نویسنده : mehran

مسائل اساسى در رابطه جنسى
١. رابطه جنسى يكى از ابعاد ارتباطى بين زن و مرد مى باشد(بُعد اقتصادى،بُعد عاطفى،بُعد فكرى،بُعد جنسى)و رابطه جنسى مسئله غريب و چندش آورى نيست كه خانواده ها نسبت به آن بى توجه باشند كه متاسفانه بسيارى از خانواده ها در آموزش مسئله رابطه جنسى به فرزندان خود كوتاهى مى كنند.
٢. خانم ها توجه كنند كه رابطه جنسى يك قسمت از رابطه زن و مرد هست و قسمت شروع هم مى باشد پس نسبت به آن واقع بين باشيم،آقايان هم توجه كنند كه رابطه جنسى تنها رابطه ى بين زن و مرد نيست!
٣. رابطه جنسى يك رفتار است،پانتوميم نيست!
ما بايد در رابطه جنسى از كلام و بيان استفاده كنيم و به طرف مقابل مان بگوييم و از او بشنويم كه براى يك رابطه ى جنسى لذت بخش به چه چيزى نياز داريم.
٤. باورهاى غلط را در مورد رابطه جنسى كه از بچگى در ذهن ما نقش بسته با مطالب جديد علمى عوض كرده و رابطه جنسى لذت بخش را به رابطه جنسى خرافاتى تبديل نكيم.
٥. هيچ وقت از رابطه جنسى به عنوان سلاح استفاده نكنيم(گاهى مردها رفتارى از خود بروز مى دهند كه زن ها فكر مى كنند رابطه جنسى يك اسلحه است و براى رسيدن به خواسته هاى خود از آن استفاده مى كنند)البته شايد اين كار در ابتدا مفيد به نظر برسد اما اثرات تخريبى آن در آينده نزديك تمام ابعاد زندگى را دربر خواهد گرفت.

مسائل اساسى در رابطه جنسى
٦.براى يك رابطه جنسى موفق بايد اضطراب ها و ترس ها كنار گذاشته شوند،مهمترين آنها ترس از بچه دار شدن طى رابطه جنسى است،اين ترس مى تواند به صورت كاهش لذت جنسى،عدم لذت جنسى در زن،انزال زودرس و بسيارى مشكلات ديگر بروز نمايد.
توجه شود كه بر خلاف عقيده ى عوامانه!با بچه،هيچ مردى را نمى شود به زندگى پايبند كرد،اينكه مى گويند تا ازدواج كردى بچه دار شو كاملا تحريف شده است،بايد اجازه داد تا ابعاد مختلف ارتباطى بين زن و مرد(با چاشنى رابطه جنسى لذت بخش)آرام آرام مستحكم شود.
٧.خانم ها معمولا نگران رابطه جنسى در شب زفاف هستند.

مسائلى از قبيل:آيا درد دارد؟آيا خون دارد؟و ...
پس آقايان بدون توجه به خرافات شب زفاف،شب اول زندگى مشترك را به رضايت همسر خود اختصاص دهند و سعى نكند با زور و فشار و اذيت اهداف از پيش تعيين شده ى خود را دنبال كنند،چه بسا همين مسئله عواقب وخيمى را در زندگى آينده ى آنها پيش آورد.
٨. رابطه جنسى تنوع زيادى دارد و هيچ ارتباطى به شرط رعايت بهداشت آن،از نظر علمى و حتى شرعى مضر نمى باشد.
پس زن و مرد با مشورت هم،همه ارتباط ها را مى توانند امتحان كنند و آنها كه لذت بخش تر است را ادامه و بعضى ها را متوقف كنند.فهميدن اينكه طرف مقابل از چه چيزى لذت مى برد يك هنر است و زن ومرد هرچه هنرمندتر باشند زندگى خوب و لذت بخش ترى خواهند داشت.لمس با زبان،نوازش سينه ها،نوازش ران ها،لمس كليتوريس،لمس نقطه g و بسيارى مسائل ديگر،پس خانم ها و آقايان سعى كنند رفتارهاى اكتشافى در طرف مقابل خود داشته باشند.
٩. كانال واژان حفره اى روى هم خوابيده مى باشد كه بعد از ازدواج طول و قطر آن با آلت تناسلى همسر تطابق پيدا مى كند،پس آقايان و حتى خانم ها استرس كوچكى و بزرگى آلت را از خود دور كنند و به نكات ديگر و مهمتر ارتباط جنسى توجه كنند.
١٠. بر عكس آقايان كه معمولا فقط از طريق نزديكى به اوج لذت جنسى مى رسند،خانم ها از طريق ديگر مثل لمس هم مى توانند به اين امر برسند.اين را از بابت اين گفتم كه آقايان هميشه در استرس اين نباشند كه آيا خانم هم مثل من لذت مى برد و چه كار كنيم كه با هم به اوج برسيم(خصوصا در اول ازدواج اين امر شدنى نيست)و به تدريج عملى مى شود.




:: برچسب‌ها: مسائل اساسى در رابطه جنسى ,
اشتراک گذاری friendfeed delicious technorati yahoo digg Google Buzz Google Bookmarks Facebook Twitter cloob balatarin

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید امیدوارم لحضات خوبی را با سایت ما سپری کنید مهران هستم مدیر سایت امیدوارم این سایت به شما کمک کرده باشه برای رسیدن به هدفتون لطفا دانستنیهایی خودتون رو به ما بفرستید و اگر اشتباهی یا مطالب مربوط به این سایت دید لینک رو بفرستید در نظر ها تا ما هم استفاده کنیم از نظرات خوب شما. با تشکر فراوان

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری

RSS

Powered By
loxblog.Com